Älska hästar!! <3

Nu under sommaren har det hänt massa utveckling i stallet. Sandra har tagit över min fina Binis och jag önskar dem all lycka i framtiden!!:) Fia kommer fortsättningsvis att ta hand om min treåring Perra och jag kommer åter igen ta över tyglarna på fina Locantus. Vi har bestämt att vi gör så för att jag ska slippa rida enbart unghästar. 
 
Idag har jag och Fia ridit ut med Locantus och Izno, en mysig ridtur i skogen. Locantus har också fått mycket mys och borst =) Har dock lite dålit samvete för att jag inte har myst med Mighty idag <3 <3 <3 Men han får mer tid när jag kommer hem från jobbet=)
 
 
Ta hand om er alla =)
 
Kramar Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0