Utkast: Oct. 01, 2012

Vad väntas härnäst? Jo, jag Fia ska rida i skogen med Manne ett tag, Izno rids ut han också väldigt mycket. Tanken är att Izno ska igång och hoppa till våren. Jag har tänkt mig ett litet annorlunda upplägg till de fyrbenta djuren jämfört med vad jag brukar ha. Fokus ligger på att få hästens formtopp lite senare på året än vad jag har prickat in tidigare.

Snart ska Sandra iväg på tävling igen, Jonna har jag dålig koll på...och för min egna del väntas tre tävlingar i oktober.....vilka det blir får ni reda på senare=)!!

I eftermiddag ska jag lägga ridpassen ute som uppvärming, sedan blir det fokus på galoppombyten. Detta med båda hästarna.

Ha en goer dag! KRAM Fia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0