Då har hela gänget av verkat en dag på grevagården i Skövde.......

Vi har haft det väldigt mysigt med mycket skratt och fika, idag har vi verkligen känt oss som ett riktigt TEAM=).

 
 
 
 
Jaaa, här är de....mr och mrs hundred procent! =)!! Ida och Locantus red felfritt i båda klasserna idag. Är så otroligt glad för deras skull. Ida red 1m och 110. I 110 klassen kom de elfteplacerade. Det kommer bli riktigt roligt att följa dem under nästa år.
 
 

Jonna och Fanny hade lite "stolpe ut" denna dag, men det är sådant som händer ibland., Detta var deras tredje inomhustävling, och Fanny var spänd och alldeles för försiktig(något som Jonna kommer ha glädje av när Fanny bli rutinerad...hon vill verkligen inte riva). Nästa gång kommer det gå hur bra som helst. Det är jag helt övertygad om! =)=)


 
Sandra red Binis väldigt fint, Jag, Fia tycker att det är roligt att följa detta relativt nya paret. Sandras styrka är hennes stadiga sits och hennes balans över hindren, hon har en stil att eftersträva tycker jag=). Hon hade 4 fel i omhoppningen(väntade lite länge i en sväng) sen rev Binan ett i 110...inget att säga om det.....Det är ju ändå så att i ridsporten handlar det som i så mycket andra sporter...MARGINALER(kolla vår Silver-sara till exempel).
 
Det svåra med ridningen(tycker jag) är att vara HET men samtidigt KALL. Sampel är det viktiga, i många andra sporter har du bara dig själv, det är det som gör denna sport spännande!!
 
sandra här med sin förra häst fina Legende <3


Inte världens bästa bild, ser lite snorkig ut;)....det är jag INTE;)!
 
Nästa vecka blir det för min del mycket skritt ute och ett å annat dressyrpass med Izno. Manne har vila och ska ha det i ca 5 veckor till. Ha det töppa!!! Kramar 
 
 
Tänkvärda ord va!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0