Tjoooo :D

Då va tävlingssäsongen slut för detta året för min(Sandras) del. Jfk som var nu i helgen va min och Binis sista tävlig! Känns lite tråkigt med tanke på att jag å Binis började vår säsong så sent, men men vi laddar om till nästa år!! Tro det eller ej det är ju bara en och en halv månad kvar!

Uppdatering ifrån tävligen: Jag och Binis hoppade först 110cm som gick mycket bra. Som många andra hästar så var även Binis väldigt spänd när hon kom ner till den fina tävlingsbanan. Så jag fick verkligen rida!! Denna runda slutade med 0+4 fel och en 10:e plac. Petade ner ett sketet räcke.

115cm var våran andra klass som oxå gick bra. I denna klassen rev vi ett i grunden, kom något nära på ett räcke men tycker att Binis kunde bjudit till lite och lyft lite extra på framtassarna. men nu blir det till att gymnastikhoppa mycket med bom framför och bakom och mycket serier med lite kortare avstånd så hon får upp ordentligt med styrka och spänst!

Tack å adjö nu ska jag skynda mig ner till min lilla mamma:D

(PS: mer uppdatering om Fias ritt i helgen kommer, men de får hon skriva om själv! :D :D )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0