November..men vad gör det?? =)

God kväll!! Ida här! Unnar mig en liten stund för mig själv så här på kvällskvisten =) Är faktiskt riktigt glad över alla fina hästar i stallet! 
Min lille plutt Mighty <3
 

I lördags var teamet och tävlade i Värnamo, det var kallt men mycket trevligt med bra underlag och bra byggda banor med en hel del svårigheter ( för att vara lokal ) . Med mig hade jag fina Locantus, vi startade 1,05 m med en felfri runda och femteplacering som resultat. Locantus var suuupertöntig på framridningen och var mötesskygg och rädd för allt!! :P Hihihi. Väl inne på banan skötte han sig galant, det är bara jag som behöver träna på min sits och mitt självförtroende. Det blir lite många OOOHHH & AAAAHHH över oxrarna och det är klart att det blir liiite retligt när läktaren skrattar som att de ser en komedi med Johan Glans ;) ................

kram Ida
 


Kommentarer
frida

va snygg han är. Kommer bli en riktig sto magnet:)

2012-11-20 @ 11:32:33
URL: http://fridasorman.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0