Jag känner mig tacksam att ha stöd från ett riktigt proffs....

Stor del av min, Fias tid går till att fundera kring mina fyrbenta vänner. Jag tror att reflektionen kring allt man gör med dem(och allt annat i livet också) är väldigt viktigt.
 
Jag tränade för några år sedan för en riktigt duktig tjej som jag nämnt många gånger. Anita Sande. Anita håller numera till i Italien, men åker till stockholm, skokloster och håller träningar med jämna mellanrum. Tyvärr kan jag inte träna för henne, jag får inte kontinuitet i träningen då jag inte har råd att träna så ofta jag behöver för henne. Hon är en helt fantastisk person och tränare!! Önskar att alla var lika engagerade och lika BRA på att lära ut som hon.
 
Jag följer henne och hennes arbete på håll, har också en del kontakt med henne. Är det något jag undrar över så svarar hon mer än gärna på mina frågor!!! GOA, Anita!
 
För er som inte vet, så har hon placerat sig i Hamburg Derby, nordiska mästerskapen för youngrider, utbildat flertalet hästar till GRAND PRIX nivå...jobbat som beridare hos Paul shcokemöle i 10 år! Ni hör.......
 
Jag har tur=)!! Nu fick jag råd om kommande nedtrappning och vila för hästarna...tycker det är svårt att veta hur mycket paus man ska ge dem....nu har jag en riktlinje som passar mig, det känner jag! Nyfikna kanske????
 
Idag ska jag leda Izno litegrann, putsa, borsta Manne...imorgon blir det dressyr på schemat!
 
Ha en underbar dag! Carpe Diem mina vänner!!!
 
Kram Fia
 
Tusen tack bästa Jonna.L som hjälpte mig med hästarna igår!! pusss på dig!!!
 

Här har du Anita i Hamburg Derby med självaste Paul shokemöle himself som kollar i bakgrunden.
 
Har du någon fråga till henne kan du gå in på hippson.se, hon är med i expertpanelen där=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0