Detta inlägget tillägnar jag våran trogna läsare Fia Hagabo =)

Hej!
Igår och idag blev inte riktigt enligt mina (Ida) planer. Igår skulle jag och Sofia åkt till ridhuset och gymnastikhoppat och jag skulle ha lagt extra mycket krut på sitsträning. Så blev det inte utan det blev en ridtur belarmade med reflexer och pannlampor ;). Därför skall jag träna på detta idag istället och tillsammans med Jonna S hoppa bana på Lördag

Kan ni tänka er att det är den mörkaste månaden nu??=) och att det snart går mot ljusare tider =) !!! Det kan man inte tro men så är det och tur är väl det. Jag sitter här nu vaktar på min lilla hund Biggan som skall få valpar, det är därför hela min dagsplanering blev fullständigt krackilerad. Min och Sylvesters morgonpromenad får bli eftermiddagspromenad istället.
Min fina syster Fia <3
Fina Biggan! =) Jag har lagt ut en gissningslek på FB där den som gissar rätt på antal valpar får namnge en valp =) KUL <3
 
Min fina <3


 Idag skall jag försöka hinna med att pyssla med min treåring Vip Win´s Mighty Heart ( U:Licala, E: Heartbeat) , jag skall fortsätta i samma anda som igår a´la Eamon Hickey. Längtar tills Mighty är inriden och det skall bli så roligt att få starta vår resa ihop <3 Här kommer lite bilder på plutten, som Fia H, har önskat ;)
 Vip Win´s Mighty Heart och Pour l´amour
Bästisarna <3 Pour l´amour är också tre år U:Laluna, UE: Calido I, E Perigeux
Min älskade Mighty <3
Detta är en bild från i somras, nu har han ju massor av ´vinterpäls ;)


Ni får lite fler bilder nu när jag ändå är på G...BildMANIA ;)
Fiiina Locantus, som jag skall tävla den 17:e i Värnamo =)
Priser gillar vi!! Här är det Fia & Izno som tagit en andra placering =)
Snyggingar!! Fia & Izno i Linköping tror jag =)
Daniel & Mighty på sommarbetet
Mighty <3
Jag och älskade Locantus är ett team igen! =)
Vackra Pour l´lamour som Fia ska rida åt mig i fyra och femårs =)
Licala, Mightys mamma som inte blivit riden på fem år, hoppar jag upp på i grimma och grimskaft ( inte en fena rör hon) Fiiiiina häst. Som för övrigt skall sättas igång i vinter =D
En vanlig dag i team Vip Win´s, hästhoppning på tv och pizza ;)
Sylvester är med på ett besök hos systrarna Olsson
Mighty i somras.
 
Nu är det dags att rasta Biggan lite. Ha det toppen alla!! =)
 
KRAAM Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0