Tisdag

Veckorna bara springer i väg och nu är de tisdag igen, de innebär för mig (Jonna S) lång dag på jobbet.
Eftersom ja slutar lite senare på tisdagar så brukar jag försöka hinna med stallet på morgonen.
Så uppe med tuppen i morse så fodrade jag hästarna, red och släppte ut hästarna innan jobbet.
Jag passade på att klättra lite idag med Fantasia, det tar inte så lång tid men är en väldigt bra träning. Passade perfekt en sån här dag :)
Bilder sen tävlingen i bratteborg.
Ha en bra kväll :) Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0