Upp me tuppa!! =)

Izno börjar få en riktigt härligt fin form på kroppen, nacken är bred och han har jämn och fin muskulatur på hela kroppen. Det blir bara bättre och bättre=)!! I morse(var i stallet vid 6 hugget) red jag, Fia ut tillsammans med Jonna. S. Vi klättrade Fanny och Izno en stund. De var fina de små liven.


Izno står nöjd i stallgången


I söndags kom det hem en ny häst till stall Vip wins. Calle efter Camaro M. På mammans sida kan man hitta den gamla dressyrhingsten(som även gav många fina hopphästar) Flyinge Urbino.



Jag har arbetat med honom från marken i morse och även igår kväll. Han är en mycket trevlig häst. Jag har som mål att visa honom på 3års testet. Vi får se vad som händer. Detta känns MYCKET spännande!


I veckan ska hästarna trimmas, på torsdag ska jag hoppa hemma med allihopa(Jonna.S ska hoppa för Micke). På Söndag far vi till Linköping och tävlar 120 där=).

Ha en bra dag alla!

Kramar Fia





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0