Sol =)

Nu är helgens bravader med möhippa för teamets Linda över, vi hade jätteroligt och nu ser vi fram emot Lindas stora dag <3 <3 <3 <3 <3

Nu har jag (Ida) ätit en kanonfrukost bestående av smoothie med massa bär, fil, linfrön, mjölk & två kokta ägg. MUMMA =) Sitter och tittar ut och solen skiner... heeelt fantastiskt. Skall strax åka till stallet och fixa en massa plus att jag ska trimma Binis på banan idag YIEEEEEY det går rida ute =) =) =)


Efter stallet skall jag gå en lååång runda med Sylvester och kanske åka sola med... Vi får se =)

Ha en toppendag alla!!!! Det ska jag ha =)

Kraaaam Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0