Kan man vara annat än nöjd?! =D

Toppen!!! Det är vad jag har att säga om min fina häst Binis. Den här dagen har varit så himla bra, fantastiskt väder och jag har dessutom hittat en sååå fin klänning till Lindas bröllop. Första bästa klänningen som jag provade =D

Binis gick kanon på banan idag, jag tränade vi sidvärtes rörelser och övergångar. Hon gick jättebra, men det är klart att det alltid kan bli bättre =)

På onsdag skall jag rida på långritt med Binis & Lollo =) Längtar hur mycket som helst!!!!


Sambuco B, Binis pappa =)





Våran Linda ska bli FRU!!!!! =)



Puss & Kram Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0