En riktig häst torsdag

Alla hästarna ska ridas idag. Izno, Manne, Locantus & Calle. Så det blir full rulle.

Igår trimmade jag Izno på banan. Jag tränade på att rakrikta honom och på att ha honom rak i skänkelvikningarna. Jag red i ca 40 min, sen var jag nöjd och då lade jag av och ställde in hjärtat i stallet.

Manne gick också han fint, Locantus reds ut på långritt och jag satt på Calle.


Imorgon kommer duktiga stalltjejen hem. Då blir det ordning på puts och i sadelkammaren. Gott=)=)=)!!!

Ha en toppendag alla!!! Kraaaaaam Fia


Izno <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0