Det blev en riktig långritt...

Vi skulle egentligen(jag Fia & Ida) tagit transporten nästgårds och utgått därifrån. Istället fick vi skritta bort till de fina sandvägarna(ca 25 min skritt enkel väg). När hästarna väl började galoppera hade de hur mycket energi i kroppen som helst!

Vägarna tycktes inte ha någon ände och hästarna hade öronen spikade framåt! Sååååå kul!!! Binis och Izno fick galoppa ordentligt. Vi red också lite fel ;)! Sammanlagt var vi ute och red i 1timma och 50 minuter!! Jag hade ont i ändan när jag kom hem hihi.

Manne och Locantus fick en lugn runda=). Jag har lyckats dra på mig förkylning så mot min vilja får hästarna "ta det lite piano".

Ha en finfin dag!!!! KRAMAR Fia

ps. i helgen åker vi till kalmar och tävlar. nästa helg falköping, efter helgen jönköpings frk och endast några dagar efter det jönköping igen. Nu tar det fart med tävlingar!! Såååååå kul!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0