Nu är Falsterbo bokat & klart!!!! =D

Biljetter & camping fixat!!! Ni som åker dit varje år vet ju att detta är ett återkommande event som vi häst-tokar älskar!! O längtar till VARJE år!! Att det sedan är både vänner och släkt som tävlar där gör ju inte saken sämre direkt!! =D Det enda jag egentligen har att gnälla över är de hutlösa priserna... Tråkigt tycker jag...




Jag har ju också varit och vilat upp mig i en vecka på varmare breddgrader. Och typiskt är då att man ska bli vrålförkyld hela veckan och dessutom bli av med sin resväska med smink, fön aaaaa, ni vet!!!!! Shiit!! Stod med gråten i halsen och försökte blinka bort tårarna när jag insåg att allt vart borta............. Ur häst synpunkt så är turkiet det perfekta resemålen, iaf side.. Där pratar alla Tyska, så när man säger THANK YOU till kyparen får man BITTE tillbaka hahahahahahaha =)

Föresten!!! Möttes av detta på landvetter!! Nöjd man blir eller =)

Alla älskar vi ju Roffe <3


Sååå nervös inför flyget :p

Top floor så att säga

Inga små hotell i sikte från balkongen

Jaa utsikten var inte dum alls =)

Nu är jag skiitslut efter att ha rest hela dagen, så nu är det hopp i bingen. Binis är fortfarande på semester hos Lollo & Mia och grabbarna är släppta på bete hos Heddan =). Så nu står arbete på huset på schemat imorgon och lite ridning med förstås ( måste träna bort semesterhullet hihihihi )

Min fiiina Lollo <3 <3


Kraaaam Ida

Ps. Har börjat läsa en asbra bok som heter I trygghetsnarkomanernas land!! Läs den om ni har möjlighet!! Ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0