Livet är härligt!!

Nu var det ett bra tag sen jag (Linda) gjorde en liten uppdatering....! Det har hänt mycket senaste tiden. Jag har hunnit med att bli fru Esping och varit på bröllopsresa till vackra Mexiko.
Svårt att tro att det är 24 mars, vi hade sån tur med vädret :)

Givetvis hade jag världens vackraste tärnor som fanns vid min sida hela dagen från 07:30 till sena natten.

Såå fina <3 <3



Utsikten från hotellet gick inte att klaga på!!

Under all planering av bröllopet fick hästarna ta det lite lugnt och bara underhållas lite lätt av min syster, men nu är jag igång för fullt igen. Det har hunnit bli fyra tävlingsstarter med Toscana och hon känns superfin!

Isadora gjorde årsdebut förra helgen i Nrrahammar. Första klassen var hon väldigt spänd men jag lyckades klämma runt henne, trots en stökig framridning med hästar överallt och en mindre storm som hela tiden gick in för att välta ner hindren på banan. Till andra klassen hade hon slappnat av lite granna och vågade galoppera ordentligt.

Idag var det Leydas tur att få komma ut. Banträning i Svarttorp stod på schemat. Hon skötte sig galant! Sprang visserligen förbi ett hinder i första men det får jag ta på mig. Hade lite problem att svänga till hindret och jag gav väl inte henne de bästa förutsättningarna direkt :( Andra rundan var dock super och en liten rosett fick följa med hem.

Kort sagt: Livet är härligt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0