Idag bestämde jag mig för att efteranmäla Izno....

Det var ett bra beslut enligt mig. Vi red en fin runda och vann klassen. Manne fick gå sin andra avd a start och hade ett ner i omhoppningen. Han var Jättefin!
120 klassen hade Izno ett pet,det kändes som en bra runda. Manne hade två ner.
Är riktigt nöjd med Mannes runda. 120 klassen innehäll 13 språng. Det var också lite kniviga vägar där det verkligen gällde att hålla galoppen.

Känns bra inför framtiden med min liile Mani <3.

NU ska jag städa.....stallet är top notch, får väl se till att mitt hem är det med då=). Hihi!
Ha en fin eftermiddag och kväll!
Kram Fia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0