Tävlingen i helgen var mycket utvecklande....

Jag, Fia hade blandade resultat med hästarna. Den häst som visade sitt bästa var Manne. Inga nollrunder men som han hoppade och tog sig an sin uppgift! Jag är mycket nöjd med honom.
 
Izno och jag hade några missförstånd i en klass...så är det ibland. Men vi kommer åka med på träning på onsdag för att slipa formen till fredag. Jag ska då framförallt träna på att rida mer aktivt mot lägena på hindren när jag känner att jag ligger stort eller nära. Jag måste helt enkelt bli bättre på att reagera och hjälpa mina hästar när det behövs.
 
Längtar till Gislaved......på fredag.....
 
Locantus hoppades lite idag! Så fin!!! Jag har provat mig fram på lite bett som jag tänkte skriva lite mer om senare.
 
Ha en god kväll...
 
Ps Jag har världens goaste gäng i stall vip wins! Love you!!! SMACK ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0