Måndag 23 juli

I dag är det måndagen den 23 juli vilket inte är vilken måndag som helst utan det är Lottas födelsedag, hurra hurra hurra!! :)
Så om ett tag så ska jag (Jonna) och Micke åka upp till hakarp för att fira henne med nära och kära.

Idag var jag i stallet samtidigt som Sandra och Ida och de är verkligen hur mysigt som helst att komma upp där och bara umgås, prata och dricka kaffe. Om man inte hade haft sån sammanhållning i stallet som vi har så tror inte jag att jag hade uppskattat hur mysigt de är att bara gå runt och mysa i stallet eller hur härlig en ridtur på långa tyglar i skogen kan vara!

Vi är helt enkelt ett härligt gäng som alltid ställer upp för varandra och störtar varandra, inte bara när de går bra och solen skiner utan även de dagarna när allt är grått och allt går emot en.


 
 
Tack och adjö :)
Kraam Jonna
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0