Å så skriver ja lite te.........

Mamma har under många år fött upp Jack Russell Terrier. Här är en bild på en av dem hon fött upp. Min fantastiske trevlige Zeth Turner. En kompis alla dagar i ur och skur!! 6 år gammal nu.
 
Izno och Judit
Manne
Zeth igen=)
Fina Locantus
Min fina Mani <3
 
Mani igen
 
Viktoria Locantus och Judit

Det viktigaste som finns för mig i mitt liv är min familj, mina hästar och mina vänner. Det är dem tillsammans som är orden i min mening med livet. Kan ju säga som så att jag är VÄLDIGT nöjd med mitt liv och mycket lycklig. Man skulle kunna sammanfatta alla ord till ett.....
 
Jag är tacksam=)♥
 
KRAAAAAAAAM Fia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0