Tisdag

Igår vart jag och Ida i ridhuset. Med oss hade vi Binan och Manne. Binan fick hoppa några språng. Det gick bra, hon hoppade en liten serie. tre studs med 3 m emellan sedan 5,5 m räcke. Ida fick coaching av vår farbror Lasse Berglund.

Själv joggade jag Manne. Mycket på fyrkantsspåret och snett igenom. Stora vägar med andra ord. Han kändes relativt liksidig och mycket fin & framåt!! Fina Manne!! Han har mognat det k'änns så väl!

Izno fick uteritt på hårt underlag(variation är det bästa) och Locantus fick vila.

Idag åker vi med hästarna till riddan och galopperar!! Tjohooooo va kul!

På torsdag ska jag hoppträna i Tunabo för Jens Wickström.

Ha en fin dag alla!! TAGGA HELGEN!!;) Kram fia



Länga till detta eller?!!! Shit va jag längtar!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0