Ridhuskväll

Ikväll ska jag, Fia åka till ridhuset med Manne och Locantus. Izno ska motioneras på mitt exellenta saltade spår=)!

Under dagen åker pappa & Ida och löshoppar unghingstarna. Så nästan alla hästar i stallet får vara i ridhuset! Imorgon ska Izno hoppa i Lekeryd för Jens Wickström, nästa torsdag startar träningarna för Micke och på söndag nästa vecka är det årsdebut på Jfk!! Nu börjar det rulla på!!=)



Om ni vill se debatt om ridsporten kolla på tv4 play, sök på lasse anrell eller helena lundbäck! Väldigt störande resonemang hos många om att ridsporten inte är en sport! Men positivt är......vilken tid vi får i media!! Mer av detta men gärna med positiv laddning!"

Ha en goer dag! P & K Fia



VS



Kommentarer
Fia

Ååå... Kan du inte fråga Ida, om hon inte kan lägga ut några foton från förhoppningen??

Det vore kul att se på.



Kramelikram Fia Hagabo

2012-01-24 @ 12:13:45
Jasmine

Hej! Har ni mer info/bilder om cortino e cortus? Såg att ni hade ridit honom, skall ev köpa honom, får hem han på fredag:) hade vart kul att veta! Svara till min mail; [email protected]. Mycket tacksam för svar!!!:)

2012-01-25 @ 16:32:08
Lotta Berglund

Debatten var mycket störande!!!! Skulle vilja se, var han hockeyspelare?, på en av hästarna...Jag gillar Nanne Grönvalls låt.."JAG ÄR SÅÅÅ AVUNDSJUK""

2012-01-26 @ 08:52:45
URL: http://vipwins.com
sofia

Hej Fia! Ida hade aldrig med sig kameran. men det var en annan tjej som tog jättefina foton. Väntar på att hon ska skicka dem på mail till mig!



Mamma, jag håller med dig! Haha!!



Jasmine jag hart inte så mycket bilder. Men jag ska kolla upp om jag kan lägga upp någon bild här. Jag känner uppfödarna till honom och har hoppat in och tävlingsdebuterat honom. En trevlig och flott häst. Snäll att sko och lasta=). Men jag rekar som sagt var och hör av mig!



2012-01-26 @ 11:37:25
sofia

Jasmine uppfödarens mail hör av dig till dem för mer info



[email protected]

2012-01-26 @ 12:34:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0