Ridhus på schemat

Idag har jag, Fia varit i stallet tidigt på morgonen. Fodrat, mockat, sopat och krattat. När jag väl slutat jobbet runt klockan 17 idag så är det enbart ridningen av hästarna kvar=)!

Jag ska rida Manne och Locantus hemma på banan. Izno ska få åka en sväng till Lekeryd. Väl där ska jag träna på att runda honom runt min inner skänkel. Jag tänker ställa upp cavalettihinder så att ridvägen mellan dem blir stora bågar i båda varven...nästan som en 8!

Jag tänker avsluta med ett par språng. På lördag blir det klubbis på Jönköpings fältrittklubb. Jag har beslutat mig för att enbart ta med mig Izno. Locantus och Manne får sin tävlingsdebut på någon pay n jump innan vecka 5 då regionaltävling på Jfk går av stapeln.

Ha en goer dag hörrni!

Kram Fia


ps det finns löshoppnings film på youtube på vip wins carlito brigante(juvelen ovan)

Kolla in ;)



Kommentarer
Anonym

Hej:) Det är väl ingen klubbhoppning på lör på Jfk?? det är ju staket träning lör o klubbdressyr sön eller?? Superbra blogg:)

2012-01-03 @ 18:22:06
Anonym

Haha ja....jag fick reda på det igår kväll, har lyckats titta fel. jag tror bestämt att klubbisen är den 22:a=) Tack för att du lade märke till det=)! Kram

2012-01-04 @ 06:18:28
Anonym

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=3019033 Kolla in mina kläder!

2012-01-04 @ 08:29:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0