Ikväll bär det iväg till ridhuset

Idag när jag, Fia kommer hem från jobbet ska jag rida ut en sväng med Jonna Sundgren. Jag tror att Manne får hänga med.

Efter det ska Izno, Locantus och Binan åka till ridhuset. Tänkte jogga lite och ta ett par skutt! Snart så ska vi träningtävla och det ska bli riktigt roligt!

Ha en härlish freda!! Det ska jag ha=)! Kraaaam Fia

Bästa Jonna L. har kommit hem från en två veckors semester resa!! Som jag längtat efter denna tjej! Tur att vi ska se i helgen då;) ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0