Äntligen freda!!!=) tjohoooooo=)

Idag ska mina, Fias hästar tömköras hemma i Hakarp i godan ro.Imorgon blir det ridhustrim

 Jag själv ska ge mig ut i vimlet och skaffa mig lite sociala vinster. Först relax, sen mat och hemmafix med tjejerna. Sen ut och praktisera zumba på något uteställe i stan!!

Ha en finfin freda! Det ska jag ha!! Carpe diem

Kraaaaaam

Fia


ps. Locantus var suuuperfin i ridhuset igår kväll. ställde inte så mycket krav på honom. Joggade mest runt i båda varven. Sååååå fin! Vilan har verkligen gjort honom gott!

 





Lite suddigt....men detta är i allafall Manne !! Också han fin efter vilan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0