Yeeeeiiiiiy!!! Glad!!!

Har haft världens bästa födelsedag idag. Började morgonen med att ringa till Fia och sjunga för henne, hon var inte sen med att jamma med =) Hihi jätte roligt. Efter det har jag och Sandra fixat med hingstarna inför dagens löshoppning. Båda var jätteduktiga och sååå snälla=D


Perra <3 <3


Binis <3

Jag ska inhandla lite nya grejer till grabbarna, pratade med Sussie Hellkvist om LaKim luvorna, de är as-snygga och jag ska beställa två stycken, en till Mighty & en till Perra =)
Det bästa med dem är att de ligger på plats ( se bilden ovan!! inte roligt med luvor som flyger så) & såklart att man kan beställa efter egen smak. Mina ska se ut typ såhär =)

Snygg va?!!!

För övrigt så ska jag sälja mina Veredus ridstövlar strl 37, JÄTTESKÖNA och inte alls mycket använda. Kontakta mig om det är intressant, har även en röd animo-kavaj i strl 38 och en svart GPA- speed air hjälm till salu =)


Suuuperbekväma =) =) =)


Snygg kavaj =)
& hjälm oxå


Ha det toppen alla =) & Sov gott

Bamsekramar Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0