Vilken underbar dag!!

Idag har jag, Fia varit uppe med tuppen och fixat stallet innan jobbet. Ikväll ska jag hoppträna med Manne för Micke. Locantus ska skrittas likaså Izno.

Ida rider Binan idag under dagen.

Igår var jag med Manne och Izno på Riddan och trimmade! I LOVE RIDDAN!!! Vilket ridhus! För er som inte vet är ridhuset GIGANTISKT, jag tror det är det största vi har i Norden. Det var jag och en tjej till som red.

Snacka om att vara bortskämd. Fördelen med Riddan är att man från början sätter en ordentlig galopp i hästen och bjudningen kommer mer naturligt.

IZno var så glad att han visade på en fjärde gångart: Bakut med visst inslag av galopp!=)=)!!

Ha en fin dag alla! KRAM Fia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0