Svart?? brun?? skimmel?? fux?? hingst?? sto?? stor?? liten??

Jag blir galeeeeen!!!! Att man kunde vara såhär fruktansvärt nyfiken och otålig trodde jag aldrig!
Om ni inte visste väntar jag (Sandra) och Sven (min sambo) på en fölunge e: Cabachon u: Licala. Jag är så förväntansfull så jag håller på att spricka! Tankarna snurrar, hur kommer den se ut, blir det en han eller hon? stor eller liten? jaa en massa snurrar... Men det är väl det som är meningen, är nog lite som att va på smällen...tror jag.. ;) hehe :D

Fölet väntas att födas i slutet på maj. Jag hoppas på att de blir ett sto med mycket tecken! Chansen är 50/50. Cabachon är en otroligt vacker och högrest hingst med mycket tecken, lyckta i ansiktet och är vit på alla utan ett ben.



Medans fianste, underbaraste Licala bara har en liten stjärn.


 

Vad tror ni???


På tal om föl så har jag, Ida och Kalle varit och löshoppat Idas fina hingstar, som redan blivit 3år gamla, idag. Otroligt kul att se hur dem utveckals dag för dag. Både Mighty och Perra gjorde mycket fina språng! Och dem skötte sig utmärkt, väldigt coola när det gäller både lastning och hantering. 

Nähä nu är det även dags för mig att nana kudde, har en snarkande man på ena sidan och en liten hund som tar ungefär lika stor plats som en fullvuxen karl. det gäller att breda ut sig ;) 

Puss och kram Sandra   
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0