Detta händer under dagen

Idag ska jag,Fia och min kära syster ha födelsedagsfika. Efter det ska jag åka till stallet och trimma Izno och Manne. Locantus blir tömkörd idag och Binis blir riden på banan.

Imorgon ska det bli göööörfint väder.Då ska jag och stalltjejen rida ut två hästar och sen ska jag åka till Riddan och rida en...jag tror att det blir Izno som får sträcka på sig lite. Han är galet laddad nu när vårdädret kryper fram!

Ha en fin dag. Det ska jag ha nääämlish!


Kram Fia

ps. igår anmälde jag Izno och mig till Falsterbo=)=)!!! Hiiiihi va kul!!!



Tänk att få rida på denna arenan...hohoooo va spännande=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0