Stallet på Jfk

Arbetet i stall 10 på jönköpings fältrittklubb rullar på. Jag, Fia har haft mina hästar där i snart två veckor. Jag trivs faktiskt rätt bra där uppe. Har ridit ut lite tillsammans med ny bekantskaper, det har varit riktigt bra faktsikt. Det finns fina ridvägar däruppe.....det enda jag kan gnälla över är att vägarna är överlag mjuka sandvägar. Så underlaget ute påminner mycket om ridhuset. Men,men...får väl ge dem ett skrittpass på asfalt en dag i veckan.

Idag satt jag på första hästen 6:40 och sista hästen 19:00...känner mig rikigt taggad nu för att trimma, träna och utvecklas tillsammans med hästarna.

HA EN FIN KVÄLL!!


KRAMIS FRÅN FIA


(Jonna ska fodervärda ut Ramses...ngn intresserad?)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0