Nerdegad i soffan för en gångs skull =)

Nu är det soffslappy som gäller =) JÄTTESKÖNT efter en dag med tävling och annat skoj. Jag har tävlat med Binis i Grankärr, som är en väldigt välordnad tävling med trevliga funktionärer och en bra bana. Binis var helt galen inför första klassen, på framhoppningen bockade hon och gjorde luftsprång.... Hon tycker verkligen att det är sååååå roligt att hoppa min lilla häst =)


Första klassen var vi felfria =) Hon är verkligen en toppenhäst <3



Binis har lätt stallets snyggaste svans :P




Efter tävlingen var det mocka och fixa klart stallet, givetvis fick jag även lite tid för att hejja fram Roffe!! Såååå spännande!! Och efter detta blev det lite gos med mina två hundar Sylvester och Biggan <3


Sylle <3

Biggan <3

Ha en toppen kväll!!!!

Kramar Ida <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0