Kl 6.15 checkade jag in i nya stallet idag...

Nya stallet är detsamma som stall 10 på Jönköpings fältrittklubb. Jag, Fia har för tillfället ALLA mina hästar där. Manne, Locantus & Izno.

Tänkte köra en period med mycket trim, använda mig av speglarna i ridhuset för att se hur jag sitter i sadeln. Jag kommer också att rida ut hästarna ganska tufft.

Det kommer en ny sadel i veckan också. ÄNTLIGEN!!! Har ridit runt i massa olika lånesadlar ett bra tag och har saknat den där riktigt balanserade känslan jag hade i CWD sadeln som jag provade ett tag!

Idag blir det nog enbart trim. Jag har redan mockat och sett över hästarna innan jag åkte till jobbet idag. Imorgon ska jag träna igen för Jens Wickström med Izno. Det ska bli väldans kul!!!

Ha en toppendag alla!

KRAMAR FIA ♥


Vänner är bra att ha. Hade en helg med inte så dåliga resultat, men jag var ändå inte nöjd.....då behöver man lite pepp! Och det har jag fått! Tack Jonna, Linda, Ida å Anna för att ni finns! Love you! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0