Imorgon är det dags för tävling!! Yiipiiiieeeeee =D

Imorgon skall jag tävla Binis i Granskärr, vi laddade upp med en uteritt idag tillsammans med Daniel och Eastwood. Binis står just nu och mumsar sitt hö, hon är nyborstad och flätad. Det är alltid roligt att vara fin på tävling, jag har dock bestämt mig för färgade ridbyxor eftersom det ev skall regna lite imorgon. Fia skall göra dag 2 i Eksjö, så vi får hålla tummarna för henne =)
Vi skall ha med oss kameran imorgon så det kommer att bli lite bilder här på bloggen lite senare.
Nu blir det hopp i bingen =)
Natti natti allihopa =)
Ps. Tack snälla Jonna L för att jag får låna er bil imorgon!! Love YOU <3

Fia & Izno i Eksjö =)
Jonna & Ramses <3
//// Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0