Idag står en hel del på agendan

Mycket att göra inför helgen kan man lugnt säga! I och med att jag ska till stockholm idag och hämta sadel har jag fixat andra som hjälper mig med hästarna. Toja är på praktik så henne ser jag inte röken av på ett tag tyvärr=(!!!

I helgen blir det tävling. Ida ska till Grankärr med Binis och jag själv(alltså Fia) ska till Eksjö två dagar med Manne och Izno.

Ha en bra Freda alla!! KRAMAR ♥



Ps. I helgen är det VÄRLSCUPFINAL!!!! Glöm inte att heja fram Roffe vår stjärna. 22:15 ikväll på 2:an d.s


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0