Tjingeling

Sitter på jobbet och tänkte skriva ett par snabba rader. Manne var och hoppade för Micke igår i Bankeryd. Manne skötte sig helt otroligt bra. Jag är SÅ nöjd med honom.

Vi hoppade serier och en liten bana med titthinder såsom vattenmatta och liten låda. Jag kunde heller inte hålla mig. Jag hade mina nya RÖDA ridbyxor. Jag fick komplimanger av mina träningkamrater.=)=)!!

I eftermiddag ska jag och Ida rida ut med Binis och Izno. Manne ska få en skritt tur och Locantus ska få ett trimpass på banan.


Ha en bra dag! KRAM Fia


Nybliven lycklig ägare till Manne( e:camaro M) hösten 09. Manne var då 3 år=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0