snart bär det iväg på liten söndagstur

om dryga en halvtimma ska jag,fia åka med en tjejkompis som ska träna för Jens Wickström. Det ska bli jättekul att se henne träna och se honom hålla träning. Man kan alltid lära sig något nytt.

I eftermiddag ska jag hoppa Izno(red ut honom igår istället för att hoppa). Det ska bli jätteroligt. Till min hjälp har jag Ida & pappa. 4 riktigt bra ögon bara på mig och min häst. KAN DET BLI BÄTTRE?



Sandra fixar med Legende


Glommen -10


Det är lång tid kvar tills man får rida på gräs....längtar redan

ha det toppen! KRAMAR


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0