Kvällsritt och banträning

Idag har Jonna.S varit och hoppat pay n jump i Aneby. Hon hoppade 90cm och 1m. Första rundan hade hon ett nedslag på grund av en liten ryttarmiss och i andra rundan hade de två ner. Fanny var lite trött andra rundan och sprang lite. Summa summarum en bra dag för dem eftersom Fanny är sent tagen och mycket ovan vid att komma ut!

Jag, Fia kände mig lite sådär omotiverad att rida idag. Som ni alla vet så kan man inte ALLTID hurta runt och bara längta efter att komma ut.

Till min stora glädje ringda BÄSTA Linda. Vi red ut Manne och Tossan och tjattrade halvt ihjäl oss på vägen. Det räddade min fredagskväll kan jag säga! Tack Linda! ♥

Nu ska jag äta pizza med mami å papi, sen ska jag hem å krama kudden. Imon blire upp me tuppen och hoppträna Manne, Rida ut Izno och Locantus och sen bär det iväg till Tenhult och tävla Carina.


Kram på er denna goa kväll=) KRAM

// Fia


Bästaste Izno och Zeth!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0