v. 41

Tiden bara flyger iväg. Imorgon är det fredag redan!

Hästarna har varit mycket fina denna veckan.
 Jag, Fia har hoppat Locantus och det har känts riktigt bra! Manne och Izno har mest lullat i skogen. Förutom igår, då red jag Manne på banan. Han var fin mestadels när han inte "gick på inandning", det susade i säven igår och LÖV SOM SVAJAR....ojojoj dom kan säkert hoppa upp och bitas i baken trodde Mani ;)!

Det har hänt grejer med Manne på senaste tiden. Han har breddat sig och blivit mer vuxen. DET TYCKER JAG ÄR HELT FANTASTISK ROLIGT!I

Izno och Locantus har blivit friserade så de ser inte ut som nallar längre=)


Vi har fått en ny medhjälpare hemma, Christoffer, han är helt otroligt ambitiös och duktig. Detta har gjort att allt blir lite bättre med hästarna. Nu putsas tränsen varje dag. Och även om jag någon gång vill göra något annat på kvällen än att vara i stallet behöver inte hästarna stå åt sidan för det! SÅ ROLIGT!!! VÄLKOMMEN TILL OSS COFFE!


På lördag ska alla tre hästarna hoppas. Locantus ska åka på tävling i Tingsryd i helgen.

Så säger vi gonatt för idag! Ha det fint.

 

ps. Izno fick hoppa lite häromdagen. Han gör det lekande lätt min lilla favvo=)=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0