Host hooost...snurvel....bläää

Sitter hemma hos mamma och pappa. Tittar på tv tro et eller ej=)!! Så är det när man måste ta det lite easy. Coffe var hemma och red igår. Och tack å lov kommer han till stallet idag också.

Dagen bjuder på klättring....vi har en bra backe en liten bit bort. från stallet Där ska hästarna få kämpa sig upp några gånger. Har man lite tidsbrist(som denna dag då Coffe får rida alla mina hästar) så blir träningen intensiv och man behöver inte lägga så mycket tid på ridningen för att få ut det man vill.


Imorgon ska jag gå till jobbet...å då känner jag att jag kan ge mig iväg med hästarna också. Så planen för onsdag är galopp i Riddersbergs ridhus=)=)!!

Nu ska fortsätta att kurera mig

Ha en go dag och fånga den gärna! ♥

Kramar  Fia


Med lite längre och mörkare hår är det slående likt mig=)


Nostalgi Ida & Ramses





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0