Tävlingshelg i Eksjö

Då var helgens tävling i Eksjö avklarad. Det har varit en härlig helg med massa solsken!

Manne har skött sig otroligt bra i helgen. I 110cm hoppningen hade han ett nedslag i kombinationen. Eftersom han var stadig i den rundan utan att titta och vingla bestämde jag mig för att debutera 120. Han hade ett ner(ryttarfel då jag såg ett läge på en oxer som var tillbaka. Hade jag bara fortsatt rida hade avsprångspunkten blivit perfekt. Alltså, vi kom lite nära så han rev. MEN så BRA han hoppade resten av banan. Han var inte i en bom! Det är riktigt roligt när man känner framstegen!

Izno hoppade två klasser. 110cm hoppade han helt fantastiskt! Vi var felfria och precis utanför placering. I 120 hade vi ett ner och ett stopp. Vi fick problem på en linje(ryttarfel igen). MEN i övrigt var han kalas!! Jag är mycket nöjd och läääängtar tills nästa helg när vi ska tävla i Tranås.

Locantus fick en lång runda i skogen idag med massa övergångar. Ritten avslutades med ett par språng på banan. Det kändes riktigt bra.=)=)

Summa summarum. EN HÄRLIG DAG!!!



KRAM Fia




Å tusen tack till Linda och Carl- Magnus som var med idag!!!! Ni har varit toppen <3!! KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0