Inställning till ridpassen: gör alltid mitt bästa och var glad=)



Det har blivit en hel del ridning på sistone. Jag, Fia är mycket nöjd med det måste jag säga. Även om det varit lite snö och annat konstigt aprilväder i Maj så är det ändå helt OK att rida utomhus.



I veckan har jag hoppat Manne, Izno och Locantus. Izno är SÅ fin nu. Han ska få tävla i Eksjö på söndag. Jag har en riktigt härlig känsla på honom!!
 Känslan av att dundra fram med honom under mig. Och Izno är som en radar!!! Jättehoppglad och riktigt sugen!

Manne och Locantus har fått ta några enstaka skutt på hinder. De känns fina de också.



Med Izno är det mer finlir än med unghästarna. Och givetvis har man alltid en strävan om att hästarna ska bli bättre. Men det hjälper mig otroligt mycket framåt med positivt tänkande kring häst och träning. Och sen är jag otroligt TACKSAM under vägen mot mina nål med dem.

Jag har nog aldrig haft så många fina hästar som nu! 3 stycken!!!


Tävlingar framöver blir i Eksjö, Tranås, Aneby. Sen blir det en träningshelg hos Anita. Sen får vi se vad som planeras in i agendan;)!!

Nu ska jag ut och släpa in hinder från banan. Pappa ska sladda den imorgon. Sen ska jag bygga upp en bana med 8-10 hinder. DET SKA BLI KUL=D!!

Lite puts av träns ska det bli också innan sängen kallar!!!

Ha det toppen!

Å TACK FÖR ÄNNU EN FANTASTISK DAG I MITT LIV!

Kramar Fia





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0