Hästar är livet =)

Helt fantastiskt roligt att få hålla på med dessa underbara djur. MEN det är inte bara hästarna, det är allt runt omkring, mamma, pappa, syster, Rikard och alla andra runt omkring som ställer upp och deltar i denna karusell =)


Våren och sommaren innebär massor med tävlingar och det är ju förstås så rooligt. Höjdpunkten på året är såklart falsterbo. Jag själv (Ida) ska åka som åskådare och förhoppningsvis kvalar både min syster på sin häst och även min kusin med sina hästar.




Något som också hör sommaren till är ju fölungar, många går precis som oss i väntans tider. Vi önskar oss ett litet sto detta året eftersom vi tidigare har fått hingstar. Årets föl kommer att bli helsyskon till Vip Win´s Carlito Brigante.


Licala

PLUS

Heartbeat



Är lika med



Vip Win´s Mighty Heart

Licala plus Camaro M



Är lika med


Vip Win´s Carlito Brigante.



Sandra ska i år betäcka Licala med Cabachon och det är jag jätteglad över eftersom det var jag som tipsade henne om denna fantastiska hingst =D

I Cabachons stamtavla hittar man både Casall & Joost =)



Ha en toppendag alla, jag ska kura ner mig i soffan och försöka bli frisk!

KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0