Måndag

Nu var det måndag igen och jobbet väntar om en liten stund, för mig har det dock inte blivit någon ledig helg eftersom det var min helg att jobba på preem. Men ja tycker ja har hunnit med en hel del ändå, ridit och varit i stallet, varit på stan och handlat in lite saker tills åre resan på onsdag, varit och simmat och även hunnit ta det lite lugnt.


Ikväll ska jag åka till ridhuset med Fantasia som är lika duktig som vanligt. En av de i granngården stannade när han var ute med hundarna och pratade och sa att han tyckte att hon alltid verkade så lugn och snäll när jag var ute och red. Vilket är så sant! 

Nu tycker jag det är dags för alla i Thailand att komma hem för jag SAKNAR er!! 
Kram Jonna S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0