Nu var det ett tag sedan

JA, vi är dåliga på att uppdatera bloggen....urtsäkta för det!
Jag Fia håller på att måla hinder hemma. Det känns som att det är ett rikigt evighetsprojekt. MEN så fint det bli!

Än så länge har ca 20 bommar blivit målade och jag tippar på att det ärlika mycket kvar att göra.

Till helgen är det tävlingar i Svarttorp och då har jag 4 hästar med mig. Locantus, Manne, Izno och Carina. Det längtar jag verkligen efter!

 

I eftermiddag är det dags för hoppträning med två hästar. Anita har varit på besök 2 gånger hemma! Det har varit mycket givande, men jag har enbart markarbetat för henne så idag stämmer vi av läget med ett par språng.

Bilder kommer senare(Ida tar massa fina bilder).

Ha en bra DAG!! ♥ KRAM

 

(är det någon som är sugen på att träna för Anita så hör av er till mig, kan hända att hon kommer hem till mig fler gånger. Och när mina hinder är färdigmålade kan man också bara komma och hoppa hos mig).

Inogood äger<3
(Izno när han var 5 år)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0