Tagga tävling i Nässjö =)

Nu sitter jag, Fia hemma hos Ida. Mätt och belåten i goda vänners lag. I morgon är det tävling i Nässjö med Locantus och Izno. Det ska bli RIKTIGT roligt!!


Tävlingen går på gräs och vad jag läst så ska det bli ihållande regn imorgon!

 

KAVAJ, RIDSTÖVLAR OCH FINRIDBYXORNA ÄR BIG NONO!!!

 

Jag hade Ida till att handla ett par överdrags byxor till tävlingen. De ser ut ungefär så här:

Sammetshjälmen får också bli kvar på hyllan. Istället åker min GPA speed air hjälm på


Jag tycker inte att denna hjälm är lika fin som min sammetshjälm. Men GPA hjälmen är väldigt bra både när det regnar eller när det är riktigt varmt ute.

Istället för stövlar tar jag skor och chaps. Jag hatar att bli blöt och kall. Tänker INTE bli det imon!


Hästarna ska flätas imorgon också så jag tänker INTE snoosa som jag alltid lyckas med annars.

Med mig kommer också bästa Ida och bästa Linda följa med!! De är så himla bra på att grooma på tävling! ♥

natt natt kramar Fia



Kommentarer
Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-19 @ 21:44:51
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0