Sikket sketväder!!

Jag kan inte annat än erkänna att jag är riktigt trött på detta urtrista väder. Varför kan det inte vara ridbart väder ute? Jag vet att det är så många som håller igång och rider sina hästar inför denna säsong. Jag dock rider absolut inte nu när det är rena skridskobanan i Hakarp. Jag längtar efter solen och värmen!! Jag skiter i om man måste dränka sig i flugmedel och svettas som en gris på hästryggen, hellre det än att inte kunna rida alls.

Men eftersom det är så dåligt underlag nu, så får man hitta på massor med andra saker att göra. Exempelvis träna på nagelbygge, måla hemma och pyssla med hästarna, samt gosa massvis med Sylvester & Biggan <3 <3
Och förhoppningsvis så kan man komma igång ordentligt efter det att man har kommit hem från Thailand.


Dessa fina naglar har jag gjort på lilla Jonna <3 <3

Kraam Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0