Rallyräkan Manne

Idag har Armani Breezer också kallad Manne, Mani tävlat sin första tävling för i år. Det var en 90cm hoppning och en 1m hoppning. Det var samma bana båda höjderna.

Manne tycker det är så roligt att hoppa. Första rundan var han inte riktigt med på första hindret så han sprang åt sidan 5 meter innan. Sen rev han sista hindret.

Andra rundan var han felfri. Jätteduktig och rapp i benen! Manne gjorde dessa två klasser idag till speedklasser=). Han hade väldigt bråttom och tog tag i hindrena väldigt mycket. 

Jag är glad för min häst!! Och hellre en hoppvillig häst som har "hajat" grejen än en som inte tar tag i hindren, det blir så svårt att se lägen då. Han är väldigt hinderklok trots att han är lite väl speedad. Ser verkligen fram emot en kommande tävlingskarriär med honom. Vi kommer få riktigt roligt tillsammans han å ja!

Izno har fått vila idag. Kan han gott behöva! Imon ska båda pluttarna ridas ut. 

Nu ska jag fika med Sandra,Jonna. S, Ida och mammi. Ha det gott! KRAMAR Fia  





Här står jag och Izno efter uteritt. Vi har fått jättefina ländtäcken av Mattleasing. STORT TACK!!

Mattleasing tvättar hästtäcken för er som inte vet! Kommer och hämtar, tvättar och lämnar tillbaka smidigt och billigt också!! Vill ni veta mer ring Johan 0707194101



Jag å Agnes i den lilla lilla sadelkammaren på Jfk =)


Det har varit ett strålande väder idag, kunde inte låta bli att föreviga denna söta lilla ponny som låg ner och åt lunch=)!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0