Prat och nostalgi =)

Bla bla bla bla bla....bla bla....å sen red jag(Fia) litegrann å sen,bla bla bla....Haha!! det känns nästan som att käkarna värker lite av allt tjöt det har varit i ridhuset idag.

Jag måste säga att det har varit väldans roligt=)!! Det finns många härliga personer där uppe på Jfk. En del hoppar,en del lullrider en del trimmar dressyr så svetten dryper och alla söta ponnyungar ska vi inte prata om=)( å sen har vi killgruppen med som för övrigt hoppade idag :P)....Oooooch vi är alla där av samma anledning, nämligen hästarna=)!! Kul tycker ja=)!!



Apropå hästar, Izno har varit superfin idag. Jag skulle egentligen ha ridit ut med hade ingen att rida ut med tyvärr! I vilket fall som helst så tränade vi mycket övergångar idag. Han gjorde detta mycket bra.

Mani fick skritta en halvtimma...imorgon blir det helvila för honom.



Manne ska få sin dagliga dos av gos innan skritt turen.Tilde är nog lite avis på honom.


När jag sitter här vid datorn så kan jag inte undgå att titta lite extra på ett foto som hänger på väggen...NÄMEN!!! KAN DETTA VA MÖJLIGT???? Vilket hårsvall min käre far Kalle Berglund har =)!!! Och det är visst inte bara han som har det  när man tar en närmare titt.
Nedan ser ni en bild på min far och hans tre bröder och deras föräldrar. De kallades för bröderna Cartwright för!! Det var där allt började med vårt hästintresse. När farfar handlade hästar förr i tiden. Det var längesedan nu=)!! Men intresset hänger i. Och lär väl så göra för all framtid i våra gener.


Farfar, Lasse, Farmor, John och Kalle. Pappa håller i hästen Chips som John tävlade mycket framgångsrikt med! De hoppade en mur på 210cm. Å Chips mätte 162cm i manken. IMPONERANDE =)

Vill avsluta med att jag är impad av mig själv idag. Jag har gjort en god insats på ryggen på Izno. Extra glad idag ♥!

Kram å GO NATT


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0