Manne vilken fining!!




Nu är jag hemma efter en sen kväll i stallet. Manne och Izno har fått träna på bommar och småhinder idag. Hindrena var ca 50 cm höga. Manne gick stadigare och lugnare i serien idag. Å vad fin han börjar bli!!! Han var väldigt glad idag ocksåvilket resulterade i en hel rad bocksprång=)!!

Izno var fin idag med som vanligt, men han har ett tag kvar innan han är i full tävlingskondition.

Roddan har hoppat JÄTTEBRA idag!! Kuuuuul tycker jag! Duktiga Jonna. S.

Det blir ett litet kortfattat inlägg idag för jag måste sova! Och kycklingen.....suck!! Den får jag laga imon bitti!

Ciao å gonatt!!!




Min fiiiina och gooooa Mani


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0