Jaha då vart vi på G igen=)

Nu har Idas och Rickards STORA dag varit. Det var som Ida tidigare skrev om helt underbart!! Och otroligt roligt. Jag Fia är SÅ imponerad över hur många människor vi har runt om oss som alltid ställer upp! Som de har arbetat för att få denna dagen oförglömlig. ALLA i stall Vip Wins(plus många fler) har verkligen varit helt outstanding. Det känns som vi är världens bästa vänner!!! STOR sammanhållning har vi;)!!


Vy över IKHP där festen hölls, så otroligt vacker plats!!


Dagen efter festen varit städade vi i MÅNGA timmar! Mamma var nog duktigast med det!! BÄSTA mamma <3



Ida var SÅ fin!!! Känsligaste stunden av alla var när pappa dansade med Ida!! Då grät jag och många med mig!! AV LYCKA förståss ;)!!

Mest nervösa stunden var innan vi skulle in i kyrkan. Jag stod och hoppade på stället och klappade händer...ÅHHH IIIIDA du ska gifta dig, fatta!!!!! Iiiiiiii=). Käre vaktmästaren fick be mig att lugna mig lite...HAHA!!!

Nu är det över med bröllopsbestyr. Ida är en gift lycklig kvinna och jag fia en bitter ogift kvi....neee skoja bara jag har det rätt bra jag med=).

Jag och Ida har varit ute i skogen med Manne óch Nita idag. Det gick jättebra!! Manne har varit igång ett par veckor nu men Nita har fått vila lite och med tanke på det skötte hon sig som en riktig 10 poängare!!!

Jag red Izno nu också!! Första gången på iaf 6 veckors tid. Han kändes pigg,framåt och mjuk!! Han har verkligen behövt vilan efter den intensiva höstsäsongen. Jonna.S red Fanny med och hon var superduktig också. Vi red i mörkret och det var inget som bekom någon av dem.

Om två veckor flyttar Manne och Izno upp till JFK. Pappa och lillebror har köpt ett andelsstall där=)=)!! Detta kommer enbart att vara positivt för mig!! Nu är möjligheterna helt andra med hästarna!!

Vi i stall Vipwins ska snart sätta oss ner och titta på tävlingsterminen för 2011!! HÄRLIGT!!

Ser fram emot detta år! Nya möjligheter, tillfällen för skratt, lycka och gemenskap!!

Ha det fint/// Fia


Kommentarer
mamma Lotta

Vad underbart söt du är lilla Ida!!!!Puss

2011-01-03 @ 19:19:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0