Hipp Hipp

Så känns det just nu, sitter på jobbet och tar mig en välförtjänt 5-minutare. Och då passar jag på att drömma lite, ja jag är ju en fisk och fiskar dagrömmer mycket och är väldigt kreativa. Förutom mitt brinnande intresse för de fyrbenta djuren är jag intresserad av att skapa saker. Jag älskar att arbeta med händerna, vare sig det gäller fixa skapande frisyrer till att bygga naglar. Ju häftigare dessto roligare!!! =D Jag har också starka funderingar på att börja skapa silversmycken, men inte ännu. Först ska jag komma igång ordentligt med naglarna och även renovera lite i huset som också är ett form av skapande =)

Nästkommande aktiviteter kommer att vara mycket tävlingar med Fia, hon startar sin säsong tidigare eftersom hon har helt andra förutsättningar än oss hemma i Hakarp =) Sen är det ju Thailand förstås, vem vill inte åka dit? Jag längtar otroligt mycket och har redan börjat spåna lite om vad som ska ligga i min resväska. Samma dag som jag med alla goa vänner åker till Thailand fyller jag & Fia 30 år!! Jag har en låång gedigen önskelista som jag tänkte dela med mig av =D

Detta smycke är såååå me och jag vill verkligen ha det =)

ååå Fia har ett sådant och jag är såå avis, så detta önskar jag mig också =)


Ett staket så att mina hundar kan springa lösa i trädgården <3 <3


Animo tävlingbyxor


En ny ridhjälm =)



En massa dyrgripar har jag önskat mig, men mest av allt önskar jag mig käärleek <3 <3


Puuss // Ida



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0